salad of everything

Pro začátek .. Jelikož mě někdo na ask.fm požádal o to, abych udělala New In z Prahy, rozhodla jsem se ho vložit do mého dnešního random postu.
Název salad of everything asi proto, že vám toho potřebuju hodně napsat. 
To špatné je, že se neuvěřitelně rychle blíží přijímačky na gymnázium a já se ještě nezačala učit a to už budou za měsíc tři týdny a 3 dny (?). Tím pádem čekejte menší aktivitu. 
Ta lepší je ta, že jsem s B. vymyslela 2 nové videa! Nebudu vám o nich nic říkat, takže se nechte překvapit!
Tím se dostávám k prázdninám! Asi nejsem jediná, která se těší a která má radost z toho, že se konečně oteplí! Takže pevně doufám v to, že konečně budu moct vytáhnout ze skříně mé nové věci z Prahy a konečně začít pořádne fotit outfity. 
black is best
♥ 
Starbucks vládne světu !!!
džínová vesta, tílko OH, tílko DORK, vysoké kraťasy, boty s vysokou podrážkou, tílko YIN YANG
B. / relaxujeme / jsem mistr v řezání tužek / duck, duck
A bonusovka!!!

7 komentářů:

  1. Koupila sis nádherné věci. :) A závidím tomu číslu 363 ♥ :) Jinak na přijímačky se moc podle mě učit nemusíš, je to spíš o tom, jak moc se bojíš a nervíš. :D Když jsem dělala přijímačky na gympl já, tak jsem nemohla v prvních minutách ani vytvořit jednoduchou rovnici. :D A nakonec dopadlo vše dobře. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super random ! Aj mne sa blížia príjímačky a tiež by som sa mala začať poriadne učiť :), držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí na přijímačky :)

    OdpovědětVymazat
  4. suepr fotky :)) ja mám prímačky až v máji ;/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky. A Starbucks fakt vládne! :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš krásne vlasy :)
    nechceš vzájomne sledovať?
    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!