april-may wishlist

1. jacket - Vůbec nemám tušení, jakou bundu bych chtěla na jaře nosit. Rozhoduji se mezi parkou s koženými rukávy, parkou s látkovými rukávy (viz.obrázek) a bomber jacket.
2. E.L.F. bronzer, E.L.F. brush - O tom, jaké připravky od této značky chci, jsem psala TADY. Bronzer bych si chtěla koupit hlavně kvůli létu a štětec, protože je ten můj už trochu vypelichaný. 
3. jeans - Džíny moc nenosím, protože jsem nikdy nenašla takové, které by mi skvěle padly. Po mé návštěvě TOPSHOPU jsem na džíny změnila názor a pokud džíny tak jedině z TS. Hned až pojedu do Prahy, zajedu si pro ně!
4. VANS - Dlouhodobá srdeční záležitost.
5. PINK backpack - Sen! 
6. lion skirt - Zkoušela jsem si jí v Praze a zamilovala jsem si jí hned.

Jinak můžete hlasovat pro video, které byste uvítali vpravo nahoře)



7 komentářů:

  1. Vansy mám a sú to moje najobľúbenejšie topánky EVER ♥

    OdpovědětVymazat
  2. elf je skvela znacka! a vans nemuzou chybet na zadnym jarnim wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  3. superasi až na tu sukni to není zrovna můj styl:D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si nejspíše pořídím vansky jinak lion skirt... nemám slov ! :3 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice wishlist! Love the jeans!
    Wanna follow each other on bloglovin and gfc? Let me know!
    http://velvetavenue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten štětec z E.L.F doporučuji! Je naprosto dokonalý, ale zaslechla jsem, že se s kvalitou zhoršili, tak snad to není pravda :( Ráda bych si ho pořídila znovu...

    http://style-quite.blogspot.cz ...nový článek a ráda bych znala tvůj názor :) Máš moc hezký blog.

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!