BIODERMA

Když jsem byla v nemocnici, přišel mi dopis od BIODERMY, ve kterém mě informovali o novince v boji s akné a mastnou pokožkou. Možná jste ho někdo z vás dostal taky. 
Nedalo mi to a koupila jsem si balíček BIODERMA Sébium pro mastnou a problematickou pleť. Je to 10denní kompletní program a výsledkem by měla být zdravá a čistá pleť. 

1. Sébium AKN, 15ml - Pročišťující, keratoregulační a uklidňující fluid určený pro pokožku se sklonem k akné. Reluguje množství a složení kožního mazu, zabraňuje ucpávání pórů a svým vyhlazujícím účinkem snižuje tvorbu nedokonalostí. 
Použítí: Aplikujte 1-2x denně na pokožku dokonale očištěnou přípravky Sébium H2O nebo Sébium Moussant.
2. Sébium Hydra - Zmírňuje pocity pálení, tlumí začervenání a zklidňuje pokožku, nezpůsobuje nedokonalosti.
Použití: Jednou, nebo dvakrát denně naneste Bioderma Sébium Hydra na vyčištěnou a vysušenou pokožku (vyčištěnou ideálně použitím pěnivého gelu Bioderma Bioderma Sébium Moussant, nebo roztokem Bioderma Sébium H2O).
3. Sébium Gommant peelingový gel, 15ml - Exfoliační peelingový gel na mastnou a problematickou pokožku. Urychluje odstranění nečistot, čímž podporuje obnovu buněk. Vyhlazuje texturu pokožky.
Použití: Naneste Bioderma Sébium gommant na mírně zvlhčenou tvář, vyhněte se přitom okolí očí. 
Krouživými pohyby masírujte 1, nebo 2 minuty. Důkladně opláchněte a šetrně osušte. Nanášejte jednou, nebo dvakrát týdně.
4. Sébium H2O - Čistící micelární voda na mastnou pleť. Čistí pokožku a reguluje kvalitu kožního mazu.
Použití: Bioderma Sébium H2O obsahuje velmi jemné čisticí složky, používejte ho s maximální péčí. Navlhčete vatový tampon roztokem Sébium H2O a vyčistěte tvář. Opakujte, dokud tampon nezůstane čistý.

P.S.: Venku konečně svítí sluníčko a je teplo a já musim ještě dva týdny ležet doma. Bůh mě miluje.
Nezapomeňte hlasovat pro to, jaké video byste chtěli, abych natočila!
Ter

3 komentáře:

  1. Kde se tohle dá koupit a za kolik? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to koupila mamka, ale myslím si, že to najdeš v Rossmannu, Tetě a dalších drogeriích a stojí to kolem 100-150Kč :)

      Vymazat
  2. To je skvělé, hned si pro to po víkendu půjdu! Zatím používám pár mini vzorečků a desetidenní program by byl super:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!