favourites


1. AVON rouge - O této růži od AVONU jsem se zmiňovala už několikrát. Nemůžu si jí vynachválit. Je skvěle pigmentovaná a i přes to, že obsahuje třpytky, nejde to poznat.
2. RIMMEL LONDON powder Stay Matte - Tento pudr je můj velký oblíbenec! Název Stay Matte nemá jen tak. Jednoduše number 1.
3. ESSENCE eyeliner - Skvělá pigmentace, štěteček, cena! 
4. MAXFACTOR mascara - Dostala jsem jí k Vánocům a vydržela mi do teď. Takže za trvanlivost je veliké plus! Pigmentace, kartáček - perfektní! A navíc nežmolkuje.
5. COLLISTAR mascara - Tato řasenka si mě přitáhla už kvůli svému kartáčku. Je na něm malý hřebínek, který vám řasy jak nadzvedne, tak i rozčeše.
6. ESSENCE liquid concealer - Tekutý korektor jsem si kupovala narychlo a ve chvíli, kdy jsem byla finančně trošku na dně, ale i přes to jsem byla mile překvapená. Kryje a dokonce celkem vydrží. 
7. lipstick Gabriella Salvete - GS je pro mě proslulá hlavně make-upem a touto rtěnkou. Rtěnka je skvěle pigmentovaná. Pokud ale chcete mít červenou pusu po celý den, s touto rtěnkou moc kamarádi nebudete.

Jaký oblíbený make-up máte vy?
P.S.: Na mém blogu jste si mohli všimnout menších změn. Obsah je stejný, jen jsem to tu trochu přeházela a snažila jsem se to tu zmenšit. Co na to říkáte?

ZEPTEJ SE MĚ!

2 komentáře:

  1. Vidím, že ten pudr máš rozdrcený...já ho sem tam taky používám a pokaždé se mi rozbije na milion kousíčků :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr si všichni chválí, asi bych ho měla taky zkusit :D A ta tvářenka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!