I Need Your Love

 Dnes menší random s ochutnávkou na páteční outfit!

Chtěli byste recenzi na 10denní program od Biodermy? (ZDE)

6 komentářů:

  1. Máš úžasné zuby :-D Mě matka dala pohlavek a jak mě praštila a já zrovna jedla snídani, cornflakesy v misce, tak jsme si o tu misku ulomila dost velký kus předního zubu, zalepili mi to, ale za chvilku ta dodělávka upadla a co jako teď s tím :-D

    Super písnička ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám!
      Děláš si srandu? Auuu :D

      Vymazat
    2. To je pravda, to mi ta *ehmehm* udělala :-D

      Vymazat
    3. Chudáku .. Já bych si nechala dát umělej zub :D Ne dělám si srandu, asi bych si to nechala znovu nalepit :)

      Vymazat
  2. 3 fotka skvělá!!! :D Jsi krásná a ten rucksack je skvělej !

    http://wavesofourlifee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!