perfect tuesday

Ani nevíte, jak moc jsem ráda, že je zítra volno!
Dnes byl nejskvělejší den - ráno od devíti, krátká škola, Olympie a naše první BubbleTea (nějaké doporučení na příchuť?) a koupila jsem si úžasný svetr v mint barvě! Ale o tom až zítra..

Jak jste si dnešek užili vy? Slavíte?

5 komentářů:

  1. Jak ten BubbleTea chutnal? Já se ho chystám ochutnat, ale vůbec nevím jakou příchuť si vybrat :/ Těším se na ukázku toho svetru, mint jsem ho myslím viděla v H&M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla to Liči a Kumquat s jahodovým želé a musím říct, že to bylo fakt dobrý, až na to želé. Dej si praskací kuličky :D Já si nechala poradit od té prodavačky a měla fakt pravdu :)

      Vymazat
  2. Všude je jen bubble tea, bubble tea a já ho ještě ani neochutnala :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Na bubble tea se taky chystám :)
    Jinak super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně si tam nedávejte ty kávový příchutě :) je to pěkně hnusný a chutná to uměle :DD:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!