Random Junk Video #1

Pamatuji si, jak jsem si říkala, že mám strašně moc času na učení na přijímačky. A teď?
Držte mi zítra palce!
Abych blog tolik nezanedbávala, udělala jsem video. Není to nic ohledně blogu. Prostě random junk. 
Snad se vám bude líbit :)

7 komentářů:

  1. držím ti prstíky!
    a video je super!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce !!:D Super video! Můžu se zeptat co to je za písničku ??:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cher Lloyd - Oath ft. Becky .. je to v tom videu na konci napsaný :D
      Jinak díky))

      Vymazat
    2. Tuhle písničku zbožňuju ! Hlavně ten úsek jak jede v autě a zpívá: I never let you go.. :-D

      Vymazat
    3. Já taky! A pak na konci, jak je na tý pláži! <3
      :D

      Vymazat
  3. Vy jste dvojka, pobavily jste mě!! :D A ať ti přijímačky dobře dopadnou! ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!