TUTORIAL: my daily make-up

1. NIVEA krém - Jelikož mám poslední dobou strašně suchou pleť, musím se mazat každé ráno. NIVEA je podle mě nejlepší.
2. ACNECOLOR - Tenhle krém-pastu mi doporučila maminka. Kryje úplně stejně jako make-up a neucpává póry. Používám ho už nějaký ten pátek a musím říct, že bych už na sebe normální make-up nedala.
3. ESSENCE CONCEALER - Psala už jsem vám o něm TADY. Dříve jsem ho používala na zakrytí všech nedokonalostí, ale teď, když mám acnecolor, ho používám jen na kruhy pod očima.
4. PUDR STAY MATTE FROM RIMMEL LONDON - Protože jsem ten nejvíc šikovný člověk, upadl mi a rozbil se. Naštěstí je furt funkční! Je to nejlepší pudr na světě!
5. AVON RŮŽ - Stejně jako essence concealer jsem o ní psala v článku o mých nejoblíbenějších make-up přípravcích. Mám už jí strašně dlouho a furt mi neubývá. 
6. ESSENCE TUŽKA NA OBOČÍ - TOP!
7. ESSENCE LINKY - Jsem s nimi naprosto spokojená! Skvěle se nanáší a nedělají zbytečně veliké linky, které mimochodem nesnáším.
8. RIMMEL LONDON ŘASENKA, MAXFACTOR ŘASENKA, COLLISTAR - Protože nemám vůbec dlouhé řasy, používám tři různé řasenky. Rimmelka má skvělou pigmentaci, MaxFactor už je sice skoro vyschlá, ale výborně mi dokáže řasy nadzvednout a Collistarka je prostě zlatíčko! Řasy krásně rozčeše + nadzvedne.
9. JELENÍ LŮJ GARNIER - Stejně jako růž, je tento lůj dlouhodobá záležitost. 


Nelekněte se mě.
Na videu můžete vidět mojí super problematickou pleť. HATE IT !!!!!!!



10 komentářů:

  1. je to super video, ani né moc dlouhý jako na ostatních blogách a to je dobře ! a hele, jak dlouho asi tak vydrží ty linky ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tyjo to jsem nějak nezkoumala, ale přes den si je nemusím nijak dodělávat ! :)

      Vymazat
  2. videa můžeš dělat častěji, fakt super!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super video :) A dobrý výběr písničky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť nemáš problematickou pleť ty blázne, jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mám, jen to teď bylo to 'lepší' období :) děkuju! xx

      Vymazat
  5. kolik prosimtě stály tak ty linky ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nivea a nejlepší? Koukalas na složení, brr, jsou lepší krémy :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!