we were born to die

Původně jsem plánovala udělat článek, o který jste si napsali na ask.fm - Moje oblíbené oblečení, ale po dlouhém sezení v šatně jsem usoudila, že to není dobrý nápad.
Tak je tu tedy random! Většina fotek je focená dnes.

Máte rádi random články?
ASK ME


16 komentářů:

  1. suprr fotky!
    (ps konecne ma niekto rovnako spinave okuliare ako ja:-D)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) máš nádhernú mačku :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. randomy mám nejradši, jéééé<3

    OdpovědětVymazat
  4. vansky mám z blackcomb.cz, jinak když se podíváš po eshopech, mají jich hromady :) a velikost odpovídá úplně přesně, mám 37 a třicetsedmičky vandy sedí skvěle

    OdpovědětVymazat
  5. Ty už nemáš ombre?:O ale jinak skvělé fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám! Jen tohle jsou fotky ještě před tim, než jsem se obarvila :) děkuju.

      Vymazat
  6. jé, veľmi pekne fotky (: a na mojom blogu je GIVEAWAY, tak sa zapoj (:

    OdpovědětVymazat
  7. krásný fotky!
    to je nejlepší písnička <3, ten kočičák)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi krásne fotky! :°)
    Random články sú úplne naj.

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné fotky :)
    believinginourdreams.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. krásné fotky! :) ta čičina je úžasná :D Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!