Yin-Yang

Vím, že jsem psala, že bude outfit, ale opět mě přemohla lenost.
Co se týče tohoto víkendu, dnes začal plzeňský majáles, takže si ho budu celý víkend užívat s B. Po víkendu bude určitě random a na 100% další video! Máte se na co těšit.
Užívejte!!!!

ZEPTEJ SE | ASK ME
více fotek - ZDE

11 komentářů:

  1. oo jsem první! Haha, stejné tílkoo, je skvělý! Miluju tyhle "řetízky", jsi krásná:)

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný jste ! Ty jsi vážně z Plzně ? OMG ! :-D Já se odtamtud odstěhovala s tím, že kromě mě, nikdo jiný v Plzni nebloguje a voalá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divila by si se, kolik se v Plzni najde blogerek! :)

      Vymazat
  3. Love the chain necklace! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Terko si nejkrásnější holka v Plzni ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odkud je to tílko?! :)) jinak si moje nejoblíbenější bolgerkaa máš ty nejkrásnější oči!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. H&M
      Vážně? Tyjo tak to moc moc děkuju <3

      Vymazat

Thank you for your opinions!