Tímto článkem bych vám chtěla strašlivě moc poděkovat za to, že můj blog čtete a za to, že mi píšete úžasné komentáře, které mi vždy zvednou náladu! Nedávno jsem se radovala, že je vás tu 50 a teď se raduji z toho, že mě čte necelých 100 lidí! 
Já jen pevně doufám v to, že vás mé články nikdy nepřestanou nudit a že se budu jen a jen zlepšovat!
Jako dárek mám pro vás přichystaný GIVEWAY a menší video, o které jste si na asku napsali.




10 komentářů:

  1. Gratuluji a přeji ti další stovky spokojených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš moc dobrej blog, tak se nedivím že už máš skoro 100 čtenářů!!:) Moc ráda se koukám na tvůj blog, takže gratuluju!!:)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/ (nechceš vzájomne sledovať? teda ja ťa už sledujem)

    OdpovědětVymazat
  4. no to je super, brzo jich bude vic urcite :))
    jdu sledovat :))

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. gratulujem ti k toľkým čitateľom :) Aj mne vždy tak zodvihne náladu každý komentár :) Držím palce ♥

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. You have a lovely blog!! What do you think about following each other on GFC or Bloglovin? Please follow me and leave a comment if you're interested and I'll follow back. Hope to hear from you soon.

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě tě hrozně baví číst ♥ Hlavně miluju outfit posty :-))

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!