BLONDE

Dnešním outfit článkem bych vám chtěla představit pár svých nových věcí. Patří sem top, který jsem sehnala za moc dobrou cenu, náhrdelník BLONDE (láska na první pohled) a boty. Ty jste ale už mohli vidět mezi novými věcmi z Prahy.

 

16 komentářů:

  1. pekný outfit a tie nohy :o

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Teď trochu lituju, že jsem si to tričko taky nekoupila. Vůbec nevypadá špatně a za tu cenu (viděla jsem ho ani ne za 30Kč :D) Sekne ti to! .)

    OdpovědětVymazat
  3. ten batoh, ten top,ty boty ,sakra ,všechno!!<3

    OdpovědětVymazat
  4. odkad ty boty ?:O:))

    OdpovědětVymazat
  5. To ombre se mi na tobe moc libi, mas ho pekne a prirozene! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zbožňuju tvý fotky, články, outfity.. ! Zbožňuju tebe !! :D

    OdpovědětVymazat
  7. sluší ti to :-) připomnělas mi, že jsem letos ještě tyhle botky nevytáhla :D mám je už z loňska z hm, jsou paradní :-)

    jinak bych tě rada bych pozvala do právě probíhající giveaway u mě na blogu - o den se stylistkou a vizážistkou! :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.cz/2013/05/styling-and-make-up-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. ten batoh!!:O
    odkud ho máš prosímtě?:)

    OdpovědětVymazat
  9. z kade to máš ten náhrdeník Blonde ? :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!