CÉLINE PARIS

Už v předminulém článku jsem se zmiňovala o tom, že mám objednané tričko. Po 2 týdnech čekání jsem se ho dočkala a přesně v pravý čas. 

Tričko jsem si objednala ze stránky eBay, kterou jsem si oblíbila už od minulého objednávání batohu. Všechno proběhlo hladce. Jediným mínusem je dodací doba, ale to je maličkost. 
Jsem s tričkem spokojená až na rukávy. Ty si zítra ještě doupravím - že by první DIY
Tímto se tedy s vámi loučím a pozítří hurá do Francie! Užívejte.
Au revoir!
Pokud máte jakoukoliv otázku - ASK ME !


23 komentářů:

  1. zober ma so sebou do Francúzska :D inak CÉLINE tričká sú krásne :)


    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. francii ti závidím, mě rukávy přijdou v pohodě, ale můžou být lepší, podle toho jak je upravíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě že budou tak, jak jsou teď - ohrnula jsem si je, protože to jinak vypadá jako pyžamo :D

      Vymazat
  3. Je krásný, jednoduchý, ale má kouzlo :) Francii si užij a pak nás zahlť fotkama :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný, líbí se mi už delší dobu. Můžu se zeptat na kolik tě přišlo? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fuu, krásný trikoo !

    http://wavesofourlifee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. to tričko je boží, ale připadá mi jako druhá éra Jack Daniels triček :( každopádně si Francii užij!

    OdpovědětVymazat
  7. Nehodis sem predajcu od ktoreho si ho brala? :-) Bola by som ti vdacna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z eBay a najdeš ho pod - Paris t-shirt. Přesný link je - http://viewitem.eim.ebay.cz/CELINE-PARIS-T-SHIRT-RIHANNA-SWAG-TOP-WASTED-YOUTH-COMME-DES-FUCKDOWN-NEW-/181140373946/item :)

      Vymazat
  8. Krásne tričko, chcela by som ho ♥ A som hrdá na to, že sa učím fran. jazyk ! :3

    la petite Bonitka

    OdpovědětVymazat
  9. je skvelé, akurát som ho dnes hľadala na ebay a našla som ho len za nejakých 25 dolárov, takže toto sa mi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, prosimtě jak se to dělá s tím PayPal ? :)

    OdpovědětVymazat
  11. love this tshirt and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!