fifty shades of blue

Tento mint svetr jste na mě mohli vidět už minule, ale dnes jsem vám ho chtěla ukázat trochu více. Vzala jsem si nové džíny z Pimkie, do kterých jsem zamilovaná hlavně už kvůli tomu, jak jsou pohodlné, džínovou vestičku z P&B, kterou jsem si koupila v Praze a tuším, že jste jí na mě ještě neviděli. Zbytek už znáte..

jeans PIMKIE, vest P&B, sweater NewYorker, bag Vj-Style, necklace ?, shoes Converse (sister's) 
Omluvte můj 'kedlubna' výraz, haha.
Co se týče počasí, jsem na něj strašně naštvaná. Strašně mi kazí náladu i fotky. 
Během víkendu plánuji random post a new in s recenzí v jednom článku. Máte se na co těšit*
PS: Ještě dnes přidám do komentářů odkaz na svůj profil rajče, kde se budete moct kouknout na zbytek fotek! 
with love

15 komentářů:

  1. To je dokonalé! <3 Každý kousek tohoto outfitu je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je boží :-D Fakt bych tě chtěla potkat, ale když tě objevím, zrovna se přestěhuju :D Bezva :-D Bylo by to super, každé bysme si nafotily outfity a navíc máme i stejné vlasy :-D Přesně tuhletu tvojí kabelku sháním snad měsíc :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju všem moc!♥
    Více fotek - http://terezkabrouckova.rajce.idnes.cz/random/
    Chtěli byste giveway?)

    OdpovědětVymazat
  4. Mint farba je úžasna. Veľmi ti pristane a si strašne krásna ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Loving the denim vest and the necklace! Cute post! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. A už mě neštvi... jak jsi krásná !

    OdpovědětVymazat
  7. džínsová vestička a mint sveter, skvelé!

    OdpovědětVymazat
  8. Na poslednej fotke si strašne zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelé! Mint svetrík by som ti najradšej ukradla :P

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!