friday random

Vím, že jsem tento týden nebyla moc aktivní, ale nějak jsem neměla čas, chuť, ani nápady a to z mnoha důvodů. Dnes mám pro vás přichystaný menší random z pátku.
Jinak na blogu jste si už v úterý mohli všimnout menších změn. O dalších novinkách až příště.

Jak jste si pátek užili vy?
Děkuji za úžasných 106 čtenářů !

13 komentářů:

  1. krasaaa ! to ombre super

    OdpovědětVymazat
  2. ta první je úžasná ! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. hezký fotky,koupili jste si něco?:)

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky
    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Zase cesta pro Bubble tea ? Já už vím kde se prodává ve Varech !!!! yes ! Teda já to nevím, to jeden kluk ze třídy, kterje je ke všemu úchyl, ale musim se ho zeptat :-D

    OdpovědětVymazat
  6. máš nádhernú tašku :) odkiaľ je?

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!