I've got news for you.

Tento článek asi proto, že vám musím říct pár novinek a zeptat se vás na váš názor. Takže pokud neradi čtete, nebude tohle asi váš šálek čaje/kávy. (?)

- V sobotu odjíždím s B. na týden do Francie. Hurá! Těším se už z toho důvodu, že neuvidím jen samotnou Paříž, ale i mnoho zámků a podívám se k moři. Samozřejmě všechno budu pečlivě fotit a možná se můžete těšit i na video? V každém případě až přijedu, máte se na co těšit!
- 7. června přijede do Pilsnu Klár, na kterou se neuvěřitelně těším, a protože má blog taky, plánujeme nějaké super články. Dalším plus je to, že mi přiveze longboard! Takže opět HURÁ!
- V brzké době by mi mělo přijít to nejúžasnější tričko vůbec. Ale nechte se překvapit.
- Na začátku června plánuji giveway, nejspíše vám něco krásného koupím ve Francii. Brali byste?
- Dalším tématem je facebook stránka. Dřív jsem si řikala, že ke 100čtenářům udělám svou vlastní FB stránku, ale teď si tím nejsem nějak jistá. Byla by hlavně na to, abych vám psala novinky tam a ne sem, prostřednictvím článků. Názor?

Protože jsem strašně chytrá, opět jsem si nic nezapisovala, takže nevím, zda je to všechno, co bych vám chtěla napsat. V každém případě tento týden se můžete těšit alespoň na dva články - slibovanou recenzi a snad outfit post!
Mějte se krásně a užívejte krásného počasí!

9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hajzlíčku, já chci taky do Francie! Longboard, zase chci. Na tričko a giveway jsem zvědavá :) Já nevím, FB stránka mi připadá na nic. Je dobrý, že tam máš "lajky" ale pak se jí třeba budeš věnovat víc, a čtenáři na blogu od tebe budou očekávat články tady. Já být tebou, ta zůstanu tady a FB stránku si nezakládám. Je to ale na tobě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu. Ještě se musím rozhodnout. Děkuju ti ale za názor :)

      Vymazat
  3. ooo, Paříž,to je náhoda.. taky teď řeším, že tam pojedu :D ! Užij si to tam

    OdpovědětVymazat
  4. Nechcete nás vzít do Paříže s sebou?? :D
    Jinak podle mě Fb stránky jsou k ničemu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pařííž? přibal mě s sebou :(( FB stránky ne.. tričko? jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jóoo, k mořííí! pro mně lepší než Paříž :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!