mint

                           Dnes jsem byla s B. opět v Olympii, kvůli džínám. Ano, koupila jsem si džíny! Zázrak!
Co se týče mého nového mint svetru, o kterém jsem vám psala včera, jsem do něj zamilovaná až po uši! Za 150Kč, nekup to.
Jsem závislá na BubbleTea! Nejlepší kombinace - jablko, jahoda + jahodové kuličky ♥
ASK ME
Více fotekZDE


24 komentářů:

  1. super fotky!
    kiežby u nás predávali bubble tea!!

    OdpovědětVymazat
  2. odkud je ten svetr ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sveter je fakt brutálny! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Svetr z Newyorkeru ? SAKRA. Budu muset porušit svůj zákaz nakupovat tam. Zavázala jsem se totiž, že tam už nikdy ani nevkročím, protože vždycky se mi ty věci odtamtud zničily za týden :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím nemám zkušenosti, sice tam také moc nenakupuju, ale ve slevách se tam najdou parádní kousky! :)

      Vymazat
  5. nádherný sveter :D hneď by som ho brala

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky, ten svetr je dokonalý! :) Také bych ráda vyzkoušela Bubbletea!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetr je super, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Za 150 Kč??? si ze mě děláš srandu!! :D je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  9. Mint svetr za 150kč? Chci taky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůj styl je dokonalý!! A v Olimpii jsou slevy?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zase ne, ale v každém obchodě najdeš koutek se slevami :)

      Vymazat
  11. ešte sa mi nestalo, žeby som si fakt kúpila niečo, čo som mala v pláne. :DD druhá a posledná fotka vtipné. :DD
    p.s. na mojom blogu je giveaway, ak budeš mať chuť, zapoj sa tu: http://hausofcaramia.blogspot.sk/2013/05/moja-dzahodova-giveaway.html :))

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně ti to sluší :) a ten svetr je uaaaa! :D Asi se zase budu muset mrknout do NY, v neděli jsem tam sice byla, ale nic moc tam nebylo, musím jet do Olympie :) :D

    OdpovědětVymazat
  13. tie okuliare, sú úžasné! super fotky! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. svetr mám taky ,je skvělej!!<3
    sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  15. tak to byl kup, svetr vypada nadherne! :-)
    a vypada, ze jste se pekne bavily..doufam, ze jste si ty brejle koupily :D

    OdpovědětVymazat
  16. Můžu se zeptat kolik stáli ty kalhity?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepamatuju už si to přesně, ale kolem 600Kč :)

      Vymazat

Thank you for your opinions!