details of my outfit

Jakožto deváťáci končíme o den dříve. Nevím jestli se mám radovat, nebo brečet. 
Dnes tedy jen černobílé detaily mého outfitu. Více uvidíte zítra!
P.S. Omluvte prosím kvalitu fotek. Všude je mizerné světlo.

ASK ME
1. PLATFORM HEELS - Tyto černé podpatky s platformou jsem si kupovala někdy během minulého roku a zatím nebylo moc příležitostí si je vzít. 
2. PEPLUM TOP - Zrovna tento top jsem si včera koupila ve slevách v New Yorkeru. Koukala jsem na něj už nějaký čas a za tu cenu jsem ho tam nemohla nechat. Doplnila jsem ho zlatým náhrdelníkem z H&M.
A co si berete na vysvědčení vy? 

6 komentářů:

  1. Ty boty, ten pemplum :O Prostě boží! :) Já si asi vezmu... vlastně vůbec nevím, musím si to ještě vymyslet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle detailně to vypada hooodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!