DIEmonds

We’re all diemonds, but we’re gonna shine forever
Like a diamond in the sky.

Dnešní random je ze včera, kdy jsme jely s L. do Olympie, kde jsme si koupily BubbleTea. Strašně dlouho jsem ho neměla, takže mě dost překvapily nové praskací kuličky. Nové proto, že už nejsou kulaté, ale spíš vypadají jako vajíčka a tím pádem se dost těžce nasávají brčkem. Taky mě dost překvapila jejich velikost. Ale jsou to věci, se kterými se dá žít, haha.
Tento týden čekejte menší aktivitu, protože mě čeká spousta testů, na které se musím učit už dnes. Inteligentní dát všechny čtvrtletky na úterý. Ale co, už jen 4 dny a uzavírají se známky. I love it!

8 komentářů:

  1. T.Mills je stejně nejlepší :D
    A parádní random :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už bubble tea nikdy nechci :D Ty mangové kuličky jsou pěkný humus, a tak mi to zkazilo celou chuť na bubble tea :D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tvúj blog!:) A jinak, jaký je podle tebe nejlepší Bubble Tea?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju!:)
      Nejlepší je jahoda+jablko+jahodové praskací kuličky. Když chci experimentovat, tak vždy vyměním jablko za něco, co jsem neměla. Chutná to vždy stejně ale zároveň jinak, haha!:D

      Vymazat
  4. ta předposlední !!!! ♥ já pořád ještě bubble tea neměla :D už to někdy musím zkusit

    OdpovědětVymazat
  5. krásný fotky, nikdy jsem tenhle nápoj nepila

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!