Dnes jsem si pro Vás připravila spíše informační článek, ale už zítra se můžete těšit na outfit!

Pod informačním článkem si každý představí něco jiného. Já Vám chci oznámit, že přesně za týden budou první narozeniny tohoto blogu! A proto to chce změnu.
V první řadě půjde o články. Byla bych opravdu ráda, kdybyste mi do komentářů nebo na ask.fm napsali, jaké články byste na mém blogu uvítali. Je mi jasné, že sem budou patřit outfit posty, ale slibuji, že se o prázdninách zlepším a budou outfit články min. 3krát za týden.
Dále plánuji změnu vzhledu a názvu blogu. Zatím sice nemám žádné nápady, ale snad nějaké brzy příjdou.
P.S. Už jen 4 dny!  

5 komentářů:

  1. Určitě bych tu ráda viděla tvoje outfity, pak např. jakou kosmetiku používáš nebo máš nejradši. Taky udělej zase nějaké video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Název neměň :)) Je skvělý! :) Vzhled to samé ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nazov je super :) Privitala by som viac random postov :) Kedy bude vyhodnotenie GA ? :3

    OdpovědětVymazat
  4. :)) já bych přidala víc videí mám je moc ráda!!

    U nás na blogu giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vzhled a název určitě neměň) A taky bych uvítala random)
    Určitě bych byla ráda kdyby ses podívala i na můj blog který akorát rozjíždím) http://karolinastastna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!