new in from France

V první řadě chci říct, že to, že věci nejsou vidět úplně, je záměr.

1. DENIM SHIRTS - Po džínové košili jsem toužila opravdu hodně dlouho, jen jsem nemohla najít takovou, která by byla podle mých představ a za dobrou cenu. Přiznávám se, že tato až tak podle mých představ není, protože jsem v prvních chvílích nevěděla, k čemu jí nosit, jelikož je trochu oversize. Ale za 10 euro - nekup to.
2. STRIPE SHIRT - Proužky tady, proužky támhle. I já jsem propadla éře proužků a po tom, co jsem viděla tuhle košili v malém butiku Id Elle, jsem si řekla, že jí tam nemůžu nechat. Více jí uvidíte v budoucím outfitu. Snad co nejdříve.
3. KHAKI TANK TOP - Ano, to je to vzadu, co není skoro vůbec vidět. Tílko mě zaujalo ze všeho nejvíc, i přes to, že nejsem zrovna fanda třásní (?). 
4. CROSS CHAIN - Tento řetízek byl mým snem vážně hodně dlouho. Pokukovala jsem po něm už v Česku, ale ke koupi jsem se odhodlala až ve meště La Rochelle, haha.
Určitě bude v nejbližší době ještě jeden menší new in, protože mi má přijít velké překvapení! 

11 komentářů:

  1. pružkovaná košeľa vyzerá parádne! :-))

    http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Proužky letos vážně jedou :) škoda jen, že to není vše pěkně vidět..

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to takové klasické věci, které si vybavím, když se řekne "co by nemělo chybět v šatníku fashion blogerky". Určitě Ti budou slušet. A co se týče toho cross chain, tak máš u mně plus, protože jsem jimi v poslední době lehce posedlá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veci vyzerajú skvele! :3

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  5. pruhovaná košile vypadá moc dobře :)

    Byla bych moc ráda,kdyby jsi navštívila můj blog.Teprve začínám a návštěv nemám moc :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!