trip to France - day 1

První den - Paříž.


Pro začátek bych vám chtěla říct, že tyto články budou spíše o fotkách. Sama zastávám ten názoru, že více fotek je často lepší než super dlouhý text, který stejně polovina z vás nebude číst. Celý týden se můžete těšit na články ohledně jednotlivých dnů ve Francii. Celé to shrnu videem a giveway z Francie. 
Pod slovem Paříž se všem vybaví Eiffelovka, Notre-Dame, Louvre, Vítězný oblouk a mnoho dalších. Já mohu s hrdostí říct, že jsem tohle všechno mohla vidět za jeden jediný den. Kromě zničených bot jsem si z Paříže odnesla strašně moc zážitků, fotek a vzpomínek. Bohužel jsme tu byli v neděli, kdy byla většina obchodů zavřená. Ještě teď jsem naštvaná, haha.

Outfit z Paříže - TADY.

10 komentářů:

  1. Taky jsem byla nedávno v Paříži,ale bylo zrovna hnusně..Ten most se zámkama byl kouzelnej.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, to jsou krásný fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky!:O
    Tvá kamarádka má krásnej ten hnědej batoh! Nevíš odkud ho má ?:)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky! toto je úplne najkrajšie mesto na svete (:

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední ♥♥ Tolik dokonalých míst, sakra já už tam chci taky ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku víc ti závidím!♥ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful photos! Can't wait to go to Paris in the summer! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, já tam chci taky!! Nejkrásnější fotky!

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!