trip to France - day 3

I přes špatné počasí byl třetí den ve Francii skvělý. Navštívili jsem nejkrásnější zahradu ve Francii, malé městečko (nepamatuji si jméno), kde jsem poprvé ochutnala pravé francouzské makronky, ze kterých jsem tedy nebyla moc nadšená a celý den se zakončil návštěvou nejznámější francouzské jezdecké školy. Program nebyl zrovna dvakrát zajímavý, ale i tak jsem si den užila. Pro zpestření dne jsem si koupila košily v jednom francouzském butiku, kterou vám ukážu v new inu! 

! 2. den ve Francii - TADY !
Mimochodem, mám nový ask, který je čistě jen pro blog. TADY <3


7 komentářů:

  1. zabíjaš ma tvojimu fotkami z Francúzska :) na koľko si tam?

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijela jsem v sobotu dopoledne, haha :D

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na tu košili a celkově na new in a outfity :) Ty makronky bych chtěla ochutnat.

    OdpovědětVymazat
  3. Makrónky by som fest chcela ochutnať no nie od všetkých počujem na ne len chválu. Tá košela teda asi nebola moc lacná haha :D Som tvoja nová follow, práve rozbieham blog a bola by som veľmi rada keby si sa naň pozrela keď budeš mať čas :-) ďakujeeem

    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!