trip to France - day 4

Čtvrtý den byl pro mě asi nejhezčí. Být na konci května u moře je sice šílenství, ale bavilo mě to víc než v létě. Kromě Altantiku jsem si s B. opět koupila makronky a můžu říct, že tyto byly oproti těm z minulého dne o mnoho lepší. Vlastně, nejlepší. Cena tomu samozřejmě odpovídala. Také jsem měla v plánu ochutnat ústřice, ale po tom, co jsem je viděla na vlastní oči, jsem to vzdala. Popravdě toho ani nelituji, haha!

Už jste někdy ochutnali ústřice?

7 komentářů:

  1. Ústřice bych si taky nedala :D Jinak super fotky, jela bych hned :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ústřice jsou děs :D Makronky bych si ale dala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že není vyfocený outfit :(
    Ale jinak krásný fotky, muselo tam být krásně! Makaronky bych ochutnat chtěla, ale na ústřice bych odvahu asi neměla :-X

    OdpovědětVymazat
  4. je to podobne tem makronkam z MC ?

    OdpovědětVymazat
  5. Ústřice ani žádný jiný mořský potvory bych do pusy nedala :D Jinak krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!