trip to France - day 5

Pátý a zároveň poslední den jsem si užila asi ze všeho nejméně, jak kvůli počasí, tak kvůli únavě. Naštěstí se našlo pár světlých chvil, haha. Například když jsme narazily ve městečku La Rochelle na obchod Pimkie, kde jsem si koupila dvě tílka, která vám ukážu v new in postu. Dále jsme také navštívili aquarium, které mě celkem zklamalo hlavně velikostí. Ale co, zážitků mám z Francie tolik, že už si všechny skoro ani nepamatuji. V každém případě je Francie sama o sobě úžasná a ten kdo tam nebyl, rozhodně doporučuji jako super výlet na prázdniny!? 

 V pátek by měla přijet kamarádka z Liberce, ale jak to tak vidím, tak nakonec jako vždy nepřijede, ha. Takže mé plánované články nebudou, ale díky těm, kteří mi napsali na ask.fm mám plno článků v záloze! Každopádně máte se na co těšit.


6 komentářů:

  1. fotky opäť krásne :-))!

    http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. paráda! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem ten článek otvírala, napadlo mě: Jak dlouho tam sakra byla? To chce abych jí záviděla ještě víc? :D Fotky samozřejmě super :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!