video from France

Tak a je tu slibované video z Francie! 

Na stránce ask.fm jste se mě ptali, jestli udělám nějaké video kromě toho z Francie. Tak pokud vás něco napadá, do komentářů mi určitě napište návrhy na video. 
Jinak v příštím článku se můžete těšit na první GIVEWAY tady na blogu. Pro začátek je to jen taková maličkost, ale já jsem se do ní zamilovala na první pohled. Tak uvidíme :)

7 komentářů:

  1. Ty jsi strašně šikovná. Nejkrásnější video:) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nejsem, až teď jsem zjistila, že tam chybí některý videa :D Tak je dám do toho příštího. Děkuju <3

      Vymazat
  2. super video! :) vidno že ste si to tam poriadne užili :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý video :-) Já bych tam straaašně chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný video. :) Určitě sis to musela užít. :) Já měla jet do Francie v září, ale nakonec jsem to vzdala. Památky mě zas tolik jako obchody nezajímají, takže pojedu někdy jindy a určitě to nebude školní výlet! :DDD

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!