welcome home my big love

O longboardu jsem Vám tu psala už někdy během minulého, nebo začátkem tohoto roku. Kvůli komplikacím s penězi, které trvají do teď, se koupě trochu protáhla. Jen díky mým nejlepším rodičům jsem si longboard konečně pořídila a můžu říct, že jsem víc jak spokojená!
Aneb, láska na první jízdu.

Jaký je váš názor na longboardy?

15 komentářů:

  1. Největší závist!!:) Je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, boží, taky se na něj chystám, ale jen tak to nebude kvůli penězům :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. predposledná fotka nemá chybu!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je úžasný! :) Taky už chci delší dobu longboard, ale můžu o něm jenom snít :D

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé fotky :)
    mňa ale nejako longboard neberie, asi to bude tým, že ho teraz majú takmer všetci. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem dřív jezdila ale po roce ježdění mě to nějak omrzelo, občas si s přáteli pojezdím ale už to nění jako dřív. Fotky jsou nádherné ,poslední fotka mě uchvátila nejvíc !:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jee ty se máš :) Já přemlouvám rodiče hodně dlouho :D!A vypadá to nadějně,ještě se na něm naučit

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem přesný opak, ty jsi chtěla longboard a já chci penny board, na který se mi sotva vejdou obě nohy :D Ale je ideální do města :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ááá taky bych ho chtěla, ale kvůli mojí šikovnosti bych se s nim mohla akorát tak fotit:D:D

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes jsem narazila na tvůj blog a po dlouhé době klikám u nějakého blogu na tlačítko sledování :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo se máš. Já bych taky chtěla longboard ale jsem na to až moc nešikovná :D
    Fotky jsou super a jízdu si pořádně užívej )))

    OdpovědětVymazat
  12. to je skvělý! Ať už máš ten longboard jenom na nošení v ruce nebo na ježdění, prostě k tobě hrozně sedí !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že na ježdění, haha! :D Moc děkuju)

      Vymazat
  13. Fotky jsou perfektní, tak ať se ti skvěle jezdí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Longboardování zbožňuju! A ještě když nám ve vesnici udělali novou cestu tak se to jezdí parádně :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!