a million lives

 Stejně jako na teplo čekám na to, až mi zmizí všechny mé odřeniny. Nevěřili byste, jak rychle se dá odřít, haha! Teplo na plavky, které jsem si koupila za skvělou cenu v H&M, bohužel není, takže se jimi kochám jen doma. 
Chrániče a helmu jsem si koupila dnes a i přes to, že v helmě vypadám jako houba, jsem moc ráda, že jsem tohle všechno sehnala za super cenu. Bezpečnost na prvním místě, ne?!
A co jste v poslední době ulovili vy?

8 komentářů:

  1. Taky vypadám v té helmě jako houba :DDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Tie plavky sú krásne ♥

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  3. JE to super, už se těším na longboardový outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow... amazing swimsuit!!! Love the color :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!