beauty in simplicity

Dnes mám pro Vás po dlouhé době outfit post. Přijela mi konečně B. takže byla tak hodná a vyfotila mě. 

Outfit:
Topshop t-shirt, shorts
Vj-Style handbag
Pimkie shoes
? belt


14 komentářů:

  1. já tě doopravdy žeru ! tvůj blog mě baví poslední dobou nejvíc ze všech :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. I love your boots! They go perfectly with what you are wearing! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalý outfit a tvoje nohy :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný outfit!
    skvělý blog:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám že jsi změnila i design ,moc pěkný! tenhle outfit je nejlepší co jsem u tebe viděla:)

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa strasne paci kabelka!


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý jednoduchý outfit!:)
    Tá taška je skvelá, takú už dlho chcem:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!