just ride

Dnes jen krátce.
Jak jste si mohli všimnout, změnila jsem designe blogu. Já jsem s ním velice spokojená, ale není ještě zcela hotový. Co na něj říkáte?
ASK ME
Jak si užíváte prázdniny a co plánujete?

13 komentářů:

  1. Skvělý fotky, líbí se mi, jak jsou zrnité. Jinak prázdniny musím teďka nějak týden přežít, všichni kamarádi odjeli nebo pracujou :D Občas se jedu projet na longu nebo s mamkou k vodě, ale je to bída :D Za týden odlítám na 3 týdny a to bude teprve pravý léto :D

    OdpovědětVymazat
  2. skvelé fotky, skvelý dizajn :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Nový vzhľad sa mi páči:)
    a fotky sú pekné!

    OdpovědětVymazat
  4. dokonalé fotky :o, dizajn je tiež pekný

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. To záhlaví máš šedé, jestli ho chceš mít normální bílé, musíš nejprve nahrát obrázek záhlaví do normálního postu (jakobys psala normální post) pak odtamtud zkopíruj adresu url obrázku. Přejdi na widget záhlaví a tam místo vybrat soubor vlož ten zkopírovaný odkaz do vybrat z webu, nebo jak to tam je a voalá ! Jestli jsi to šedé chtít měla, tak se omlouvám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotografie :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Vím, že jsi psala že jsi na longboardu začátečník, ale možná by bylo lepší kdyby jste se fotili až na tom budete alespoň trošku umět. I na fotkách je vidět jak příšerný máš postoj, a že toho asi moc nenajezdíš.Jinak fotky jsou ale hezky upravené a vzhled se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  8. krásný fotky!! Jak z dovolený v Americe:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!