one day in Vienna

Důvodem mé absence zde na blogu je brigáda, rodinný výlet a hlavně málo nápadů na články. Po návštěvě nejkrásnější Vídně jsem opět dostala chuť k blogování, což mě velice těší. Chybělo mi to. 
Teď tedy k samotné Vídni. Tento výlet byl spíše nákupní. Primark, Mango, Forever 21, Bershka a mnoho dalších. Nevím, jestli mám udělat new in. Formou klasického článku to dělat nechci a video? Nevím, nevím.
V blízké době se můžete těšit na outfit post!

17 komentářů:

  1. Tyjoo, to musel bejt super výlet :) Tu refreshu ze Starbucks jsem měla taky :3 Výborná !

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ten new in udělej, je jedno jak ;)
    Jinak, krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším Tě! :D Ba ne sranda páni! Málem mi vypadly oči z důlků při pohledu na ty tašky! :) Budu se těšit na new in. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě je jedno jak uděláš new in,ale už se těším:)
    krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. Kolikrát jsi v tom primarku byla ? .D Wow. Mě baví new in pomocí videí, tak bys ho mohla zkusit natočit, bude to super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, moje jsou jen dvě tašky ale! Dobře, budu se snažit ho co nejdřív udělat :)

      Vymazat
  6. ja som za video :) teším sa:)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. do Vídně se chystám příští rok, je to nádherný město :) udělej new in, jsem zvědavá na ty věci z Primarku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ve Vídni jsem taky byla, a uplně jsem si to tam zamilovala! Tak čisto, celé Rakousko je o několik řad výš než Čr, po návratu do Česka jsem si připadala jak ne smetišti :D Jinak jsem pro video :)
    http://my-fashion-galaxy.blogspot.cz/ ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobry no, tolik tasek:DD Strasne se chci do Vidne nekdy podivaat!

    OdpovědětVymazat
  10. No ty se máš, paráda .. :) určitě udělej video ! :O

    OdpovědětVymazat
  11. Kde si byla na brigádě? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodávala jsem pití na In-Pilsen festu :)

      Vymazat
  12. Viedeň milujem! :D raz som bola v tom Primarku ale nič som si nekúpila :) ale chystám sa tam znovu :) moce pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  13. cool photos! and looks like you got a lot of shopping done, so jealous wish we had a primark here. lovely blog as well, perhaps we could follow each other on GFC? please feel free to check out my blog and let me know if you'd like to.

    x
    http://1finedai.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!