This time I’ll be different, I promise you.

Dnešní random článek jsem udělala trochu jinak, neobvykle, aby to nebylo pořád o tom samém. 
čtu | málem si ukousla nohu | smile! | sad face | longboardíme
lovers <3 | B. | nakupujeme | last summer | nejlepší kamarádka
čekáme na party | lakujeme nehty, haha | absolventi no | fotbal <3 | frisco!
milujeme BubbleTea | kachní swag | tloustneme | vzpomínáme na poslední outfit článek | sluníme se
žereme nezdravě | jsme mega blázni | nejhezčí večery | furt a všude <3 | weiiiirds 
Už se mi na ask.fm objevují dotazy, kdy bude další outfit post, ale slibuji, že až mi přijede B. tak jí poprosím, jestli mě nechce vyfotit, haha. Prozatím Vás budu zásobovat random články a určitě plánuji udělat článek o mých oblíbených blogerkách a vlogerkách, natočíme nějaké random video a pokud budete souhlasit, mohla bych udělat nějaký vlog, jen byste mi museli dát návrhy, haha.
Pokud tedy máte nějaké nápady na články nebo na videa, byla bych moc ráda, kdybyste se mi svěřili buď do komentářů, nebo na ask.fm

8 komentářů:

  1. Pekné fotografie, mám ich rada :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  2. Těšim se na tvůj další outfit ,máš nádherný styl:-))

    OdpovědětVymazat
  3. mnam Bubble tea nechapem jak ho niekto nemoze mat rad!

    Inak pozyvam ta na SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. do toho vlogu by si mohla skúsiť spracovať outfity.bolo by to zaujímavejšie a určite aj zábavnejšie než fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. úžasné fotky! Máš strašne krásny blog, veľmi sa teším, že som nan narazila :) Idem si ho hned celý prejsť :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!