trip to Lipno

Dnes jen malý random z dnešního rodinného výletu na Lipně. Upřímně, chvílemi jsem myslela, že jsem u moře, haha. Takže doporučuji.

Co jste dnes dělali vy?

13 komentářů:

  1. jojo...Lipno je hezký, hlavně na tom místě, kde jsou ty lodičky, si člověk připadá jak v Chorvatsku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejradši bych taky někam jela! :D

    OdpovědětVymazat
  3. to v tý čepici je prý zmrzlina, jak to chutná ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná to jako normální mléčná zmrzlina, akorát je ve formě kuliček. Já měla jahodu a meloun, myslím, a byla fakt výborná! Takže doporučuji :)

      Vymazat
  4. tvuj blog mě baví snad nejvíc !!

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky:) na Lipně je to skvělý! zrovna jsem měla dneska po 100 letech tu kuličkovou zmrzlinu,ta je fakt nej<33

    OdpovědětVymazat
  6. Ja byla u kamaradky, grilovačka! :D Tvoje fotky jsou nej nej! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!