Nike Air Force 1

 Tento článek věnuji čistě jen těmto snovým botám. Nike Air Force 1. Koukám po nich teprve týden a ti, kteří sledují můj tumblr ví, že jsem do nich naprosto udělaná! U nás v Plzni je neměli v mé velikosti, tak jsem využila situace a porozhlédla jsem se po nich během mého dvoudenního pobytu v Praze. Hned v prvním obchodě jsem je našla. Určitě tam na mě čekaly!

Pro ty, kteří nesledují můj tumblr jsem udělala menší inspiraci, pokud se tomu dá tak řict, haha.
My tumblr page - HERE!

13 komentářů:

  1. Ty jsou teda božský, přesně takový chci !! ježiši, úžasný jsou !!! Hele jako, jdu je taky postnout na tumblr a začnu šetřit, teda ještě ani nevim kolik stojí, ale vím že je chci ! :O ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě božské botičky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásný,bydlím kousek od Plzně,povíš mi prosimtě kde je tam mají a za kolik?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš, kde je mají v Plzni, tak vím o Snowbitchy, kde je mají buď super malé nebo super velké. A podle toho je taky cena. A v Praze je mají podle mě prakticky v každém sportovním obchodě s Nike. Cena se pohybuje kolem 2tis.Kč.

      Vymazat
  4. Jeej tak ty jsou boží. Achjo, zase budu usínat plná závisti..:D

    http://www.doubleexplosion.com/styling-podle-nejlepsi-kamaradky/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám je taky, ale nosím je málo, bojím se o ně :D já a BÍLÉ věci no ,:D

    OdpovědětVymazat
  7. su krasne!

    Inak WELEDA giveaway stale trva tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherný ♥

    http://mylittle-dreams.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Botky jsou super! Dovedla bych si je představit i u mě v botníku :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!