Vracím se po dlouhé době společně s wishlistem, o který jste si psali na ask.fm. Psala jsem sice, že ho neudělám, ale rozmyslela jsem si to, hahaa.

sweaters

Jakožto milovník svetrů plánuji také na tento pozdim/zimu dokoupit pár hodně svetrů. Jak už dlouhé, krátké, teplé, rozepínací, proužkaté, zkrátka svetry všeho druhu! 

 t-shirts, shirt

Triček není nikdy dost, na tom se nejspíš shodneme všichni, haha. A obyčejnou kostičkovanou košili bych také uvítala.

hats

Tento trend čepic jsem si zamilovala i já. Nápisy nebo různé zdobení. Myslím si, že to bude skvělý doplněk k obyčejnému outfitu.

 cosmetics

Do mého kosmetického wishlistu patří rtěnka z Topshopu, kabuki štetec od E.L.F., sada na obočí od E.L.F. a fixační sprej na make-up, taktéž od značky E.L.F..

A co máte ve Vašem wishlistu?
ASK ME



7 komentářů:

  1. Na mém wishlistu má momentálně číslo jedna maskáčová parka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist!:) Taky si chci na zimu koupit spousty vytahaných svetrů.

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju svetry :) těšim se na ně

    OdpovědětVymazat
  4. svetry také miluju <3 pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Též si plánuju svetry a hlavně spoustu košil<3

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě úplně vidím v nějaké té kostičkované košili a v té čepici !

    OdpovědětVymazat
  7. Sada na obočí od e.l.fu je dokonalá, vážně božská, používám už jí asi půl roku, nádherně zvýrazní obočí, bez chybičky. Moc doporučuji !

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!