MIXTURAM

Od týmu Mixturam jsem na začátku prázdnin dostala příležitost vyzkoušet jejich vitamíny na míru a i přes mé obavy jsem byla velice mile překvapená. Tato stránka vám umožní namíchat si vlastní směs vitamínů. Takže pokud chcete vitamíny npř. na únavu a na posílení imunity, nemusíte si zbytečně kupovat každý zvlášť.. O Mixturam najdete více na jejich stránkách www.mixturam.cz!
A teď už k samotnému produktu.

Já jsem si namíchala směs Česneku, Inositolu, Maca kořenu, DMAE a Kolagenu. 
ČESNEK - imunitní systém
INOSITOL - růst vlasů, chrání organismus, atd. (TADY)
MACA KOŘEN - podporuje fyzickou a psychickou výkonnost, energie
DMAE - únava a stres
KOLAGEN - pohyblivost a pružnost 
+ Po týdnu užívání jsem měla více energie. Dokonce jsem začala slýchat od kamarádek, že jsem hyperaktivní, haha!
+ Nedráždí žaludek.
+ Můžete si vymyslet vlastní etiketu. Celkově hezké balení.
+ Neutrácíte zbytečně za každý vitamín zvlášť, máte vše v jednom.
+ Velký výběr kvalitních surovin.
+ Na stránkách Mixturam vám poradí s výběrem surovin.
+ Tablety nejsou moc velké.
Já jsem s těmito vitamíny moc spokojená a už teď přemýšlím o dokoupení. Přece jen zdraví je na prvním místě. A pokud hledáte nějaký dobrý dárek svým blízkým nebo pro sebe, Mixturam je skvělým řešením. 
Já bych tedy tímto chtěla poděkovat týmu Mixturam, že mě oslovil a dal mi příležitost vyzkoušet jejich výrobek. 

1 komentář:

  1. To je hustýý, ale kolik to stojí :OO ?

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!