photoshoot | part 2


Dnešní článek je spíše pokračování toho minulého - TADY. Jak už jsem psala minule, určitě to není naposledy, kdy vidíte fotky z tohoto místa.
Co se týče dnešního prvního dne na nové škole, není to tak zlé, jak jsem si myslela. Přece jenom to byl první den a já doufám, že už se to bude jen a jen zlepšovat!

A jaký byl váš první den ve škole?



11 komentářů:

  1. Supeer fotky !! jste krásnéé !! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky! :) Nechcem aby to vyznelo nejako blbo ale máš strašne pekné zuby. Takže fotky kde sa usmievaš sú TOPKA! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne fotky :) ako vždy

    OdpovědětVymazat
  4. prostě perfektní fotky.Máś nádherný vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tak, máš nádherný zuby! staráš se o ně nějak speciálně, bělení třeba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju moc, ale já je nenávidím, haha! Zuby jsou to poslední, o co se starám :)

      Vymazat
  6. To je skvělý, jak jsou ty fotky veselý:) Líbíí

    OdpovědětVymazat
  7. Milé fotky! A ať se ti ve škole líbí (v rámci možností, víš jak :D) a daří :)

    OdpovědětVymazat
  8. Very beautiful photos ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa tie fotky pacia, ide z nich taka dobra nalada. :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!