You Make Me

Tento článek je spíše proto, že vám chci oznámit, že jsem furt naživu. Škola je pro mě v poslední době na prvním místě, takže na blog nemám vůbec čas. Dalším důvodem je také to, že jsem neměla foťák, což je základní věc, kterou potřebuji k blogování. Naštěstí už se mi můj miláček (foťák) brzy vrátí a já se budu snažit dát svou aktivitu na blogu trochu do pořádku. 
♡♡♡
Během mé absence mě můžete sledovat na instagramu, tumblr, anebo se mě ptát na jakékoliv otázky na ask.fm.

10 komentářů:

  1. Už se těším na nové články a jdu si tě přidat na instagramu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se až budou články:)

    OdpovědětVymazat
  3. poslala som ti otázky na ask, prosím, odpovieš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Též na blogování moc nemám čas a hrozně měto štve:/ teším až budou články:-)

    OdpovědětVymazat
  5. také se těším na další tvé články :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten svetr nahoře bych potřebovala:D a těším se na další článek!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. To tě chápu,také teď není kvůli škole na blog moc čas :) hezká inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hi dear! Great post!! Would you like to follow each other? I'm your newest follower :)

    xoxo from poland :*

    OdpovědětVymazat
  9. Great post!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpovědětVymazat
  10. Hello ! really great post ! <3
    I am following you :) Hope you`ll follow me back ;*

    xoxo

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!