The Other Side

Konečně jsem tu s článkem, na který většina z vás čeká - outfit. Fotily jsme ho v sobotu, kdy byla celkem zima, tak jsem po dlouhé době vyvětrala parku. Košile pod svetr je jedna z mých nejvíc oblíbených kombinací, takže se tu objeví určitě ještě mnohokrát. Co se týče článků, rozhodla jsem se, že se budu snažit více fotit outfity a to i když nebude někdo, kdo by mě vyfotil. Tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží, haha!

H&M leggins and hat Pimkie parka Tally Weijl sweater Primark shirt Nike shoes Vj-Style bag

11 komentářů:

  1. Nádherný outfit! Máš krásné vlasy,jsi úplně nádherná<3

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi uplně božíí :)) Miluju tvůj styl <3

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první fotka je hodně luxusní :-)

    OdpovědětVymazat
  4. pekný outfit, super pohodlný :) a máš super vlasy

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. tvoje postava!!<3
    a ten outfit ,aa já tě žeru!!

    OdpovědětVymazat
  6. to je dokonalý !!! zbožnuju tvoje vlasy

    OdpovědětVymazat
  7. máš pekne spravené vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dokonalý fotky <33 Dokonalý vlasy a dokonalá Ter :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko,užu se těším na další :33

    OdpovědětVymazat
  10. ty jsi prostě úžasná!!! a tady úplně nejkrásnější

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!