interview with LIVE IN FASHION

Dnešní článek bude trochu neobvyklý. Sára Sošková, kterou můžete znát z blogu LIVE IN FASHION, jakožto má nejoblíbenější česká blogerka, souhlasila s tím, že se mnou udělá menší interview. Sára je moc milá, má dokonalý styl a její blog mě baví od první chvíle, kdy jsem navštívila blogger, ha. Pokud Sáru neznáte, najdete jí na stránkách TADY!
Tímto tedy opět děkuji Sáře, za její ochotu a čas!
1. Jak bys popsala sama sebe a chtěla bys na sobě něco změnit?
Jsem 16-ti letá holka, která miluje módu, své přátelé, rodinu, sledování seriálů, Harryho Pottera a hodně jídla (:D). Abych pravdu řekla, jsem sama se sebou spokojená. Momentálně bych asi nic neměnila.
2. Kde nejvíce čerpáš inspiraci k outfitům?
Hodně mě inspiruje počasí, nálada, to co se zrovna děje.... Samozřejmě ale i lidi kolem mě a holky na ostatních módních webech.
3. Co tě na blogování nejvíce baví?
Asi to, že dělám to co miluju a ještě k tomu to lidi sledují a inspiruje je to. Je to úžasný pocit.
4. Nosíš ráda podpatky?
Dřív jsem je nosila skoro každý den. Teď jsem ale objevila kouzlo martensek a už je tak často nenosím.
5. Nejoblíbenější kousek ve skříni?
Pořád je a asi vždycky bude můj nejoblíbenější zelený (miluju zelenou) kabát ze Zary. Je to moje srdcovka.
6. Oblíbený obchod, město a blogerka?
Hodně věcí se mi líbí v Zaře, Pull&bear a někdy i v h&m. Miluju ale i nakupování v sekáčích. Nejoblíbenější město je bezkonkurenčně Dublin. Tento rok jsem tam byla 4x a už zase plánuju další návštěvu. Nejde říct, který je můj top. Je jich plno: http://elissaline.blogspot.cz,http://www.milkwoman.czhttp://bluerabbitwithwhitestain.blogspot.czhttp://mymagic-fashion.blogspot.cz a spoustu dalších.
7. Co bys doporučila ostatním blogerkám? 
Buďte sami sebou. Vždycky se najde někdo, koho zaujmete a bude vás sledovat.
zdroj fotek: Live In Fashion

9 komentářů:

  1. Miluju ji,sleduju jeji blog kazdy den..je proste TOOP.
    Ale skvely post,jen tak dal)

    OdpovědětVymazat
  2. Sářin blog je skvělý, mám ho hrozně ráda :)
    Perfektní článek, člověk si podobný vždycky rád přečte!!

    OdpovědětVymazat
  3. Obe 2 jste topky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju ji<3 jste skvělé,obě dvě:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ju veľmi rada! má naozaj vkusný štýl <3

    OdpovědětVymazat
  6. Má dobrý styl a je moc krásná, ale myslela jsem si že má alespoň 20..:D No aspoň má skvěle našlápnuto..;)

    OdpovědětVymazat
  7. taky Sárku miluju a děkuji za zmínku mého blogu ♥

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!