PHOENIX

Po dlouhé době se ozývám společně s outfit postem. Vím, že přidávám málo článků, ale díky škole jsem neměla vůbec čas. Teď už bych měla psát články více, ale nic neslibuji. 
Můžete na mě poprvé vidět mou novou bundu a džíny, které jsem si koupila sice už o prázdninách, ale nějak jsem zapomněla vám je představit. Ostatní už znáte.
Topshop jeans H&M necklace, t-shirt, boots Vj-Style bag 

18 komentářů:

  1. Ty jsi tak krásná! Skvělé fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. wau, krásne outfit a to miesto na fotenie :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky :) Ta parka je odkud prosím? A to tričko je z Prahy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to děkuju fotografce! Bershka a ano, to je z Prahy :)

      Vymazat
  4. Krásna si, tvoj blog tiež. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Toto je aka krasna kombinacia! A mas skvele vlasky. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. kde přesně v bershce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jí táta koupil na pracovní cestě v Bruselu. Taky se dá najít na stránkách Bershky, kde přesně v Praze tuto bundu mají, tak to zkus tam :)

      Vymazat

Thank you for your opinions!