What Now?

Co bych napsala? Pár fotek ze soboty, kdy jsme s B. šly nakupovat, ale skoro nic jsme si nekoupily, protože jsme šíleně vybíravé. Celý tento shopping day jsme zakončily v Crosscafe na nejlepším vanilkovém latté a cheesecaku!
 Vím, že většina lidí přestala číst už u první věty, ale pro ty trpělivější bych měla dotaz. Věřím, že vás tyto random články začínají nudit stejně jako mě, tak bych chtěla udělat změnu a omezit je na co nejnižší počet. Tím se dostávám ke zmiňovanému dotazu. Jaké články byste přivítali na mém blogu?
Byla bych moc ráda, kdybyste mi psali na ask.fm, kde vám s radostí odpovím na všechny názory a nápady.

Už jste viděli sobotní outfit?

8 komentářů:

  1. mě náhodou tyhle random posty moc baví! :-) ale tak můžeš dělat víc outfitů, ty děláš totiž skvěle! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tyhle tvoje články právě hrozně baví ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky a aaach miluju crosscafe ♥

    OdpovědětVymazat
  4. já tvoje randomy miluju<3 můžeš dělat více oufity a třeba room-tour nebo tak něco:)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám naopak tyhle články nejradši !!! ♥ miluju tyhle fotky

    OdpovědětVymazat
  6. mňam latte a cheescake <3 <3 outfity? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle články jsou náhodou super, krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!