black & grey

Hned na začátku bych se chtěla vyjádřit k minulému článku. Dostávalo se mi hodně negativních názorů na novou barvu vlasů, ale jak už jsem několikrát psala, momentálně se mi to líbí víc než ombre. Vaše názory přijímám a jsem za ně ráda. V každém případě žádné zásadní změny už neplánuji, toť vše.
A teď k oufitu! Tento svetr už jste tu jednou mohli vidět a přiznám se, že je to má nejoblíbenější věc za poslední dobu. Myslím si, že to byla dobrá koupě stejně jako tato košile, kterou tu naopak můžete vidět poprvé. Ulovila jsem jí ve slevách v Pimkie a jsem za ní fakt ráda.

P&B sweater Pimkie shirt H&M boots Vj-Style bag
ASK ME

8 komentářů:

  1. mně se ty vlasy líbí, ombre je ted vsude-toho uz je dost :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  2. užasný outfit<3 ten svetr je nádhernej:)

    OdpovědětVymazat
  3. ježíš, tady ti to straašně sluší! ten svetr je boží <3

    OdpovědětVymazat
  4. ty vlasy máš náhodou krásné! božský celý outfit<3

    OdpovědětVymazat
  5. perfektní!Svetr i košile u mě vedou ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, tahle barva ti moc sluší, krásný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. náhodou máš krásné vlasy a na tobě se mi líbí víc celé hnědé vlasy než ombré :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!