❄ Christmas random ❄

Hned pro začátek bych všem chtěla opožděně popřát krásné Vánoce a doufám, že se vám splnily sny. Co se týče mých snů, budu si je muset dosplnit během příštího roku sama. V každém případě jsem za své dárky moc ráda a brzy vám je chci ukázat, jen nevím, kdy se mi naskytne možnost natočit video. 
Pokud čtete můj ask.fm, mohli jste zjistit, že mám v plánu opravdu dost článků, ale nic neslibuji. Jak říká Woody Allen: Pokud chceš rozesmát Boha, prozraď mu své plány do budoucna.


10 komentářů:

  1. Fajn motto, a na video se těším, určitěě ho udělej! ♥

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sice to nepatří k článku, ale ta kočička je nádherná, taková huňatá. Jsem na tom stejně, co se mi nesplnilo teď, to si splním během roku sama. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten ntb je apple? to si dostala jen tu taštičku od VS? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, Toshiba. Budeš se divit, ale ta taštička byla plná!

      Vymazat
  4. Jeeeeeej! Victoria Secret. Těším se, ráda koukám na to co lidi dostávají/li:) "Nasaď si tak vysoký cíl, aby se lidi začali smát, že to nedokážeš a až ho zdoláš, budeš smát jim:)"

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký fotečky ! :) Chtěla jsem se zeptat na ten nb Toshiba :) Co je to za model a jestli si s ním spokojená ? Díky moc ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně jak říkáš: za dárky, které jsem dostala jsem ráda, ale také si je budu muset doplnit postupně během roku . Super fotky, těším se na video! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!