It's too cold outside.

 I když má teď, nečekaně, Nike AF1 každý, miluju je i tak a tohle počasí bez sněhu je pro ně ideální. Šátek s lebkami jsem dostala od B. k Vánocům a jsem do něho strašně zamilovaná, jelikož jsem přesně takový sháněla už šíleně dlouho. Parka s nejteplejším kožíškem a super teplý černý svetr jsou nezbytností.

H&M scarf, sweater, leggins Vj-Style bag Nike shoes Bershka parka
P.S.: Děkuji bloggeru za skvělou kvalitku fotek!

9 komentářů:

  1. strašně ti to sluší! taky jsem si všimla že ty boty chce nebo má nějak podezřele hodně lidí:D mě se teda líbí už docela hodně dlouho, když ještě nebyly tak "in" a pořád ti je závidím :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta parka je krásná, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná parka,moje sestra má stejnou:) jsi nádherná,jako vždy<3

    OdpovědětVymazat
  4. boty super!:-)
    som si najprv myslela ze som na zahranicnom blogu, kym som si nevsimla tu cestinu :)

    OdpovědětVymazat
  5. kde to je focený? :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!