news: bye bye ombre

Nevím co bych napsala. Dochází mi nápady na články i na to, co psát. Obarvila jsem si ombre! Tento text nedává smysl. Mám neblogerské období. Vánoce se blíží společně s vánočním wishlistem. Nemám co na sebe. Škola je ztráta času. Co nejdříve chci vyfotit outfit! Omlouvám se za neaktivitu.
Nějaké nápady na články kromě outfit postů?

10 komentářů:

  1. Mrzi me ze jsi nenapsala nic krome toho ze sis obarvila ombre.. Pff ale mohla bys dat treba vic outfits, hauly, tagy, toto nebo tamto, ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. aspoň jsi dala k článku skvělou fotku :-),ale mě ani vyfotit něco pořádného nejde..Bude to tou zimou že není inspirace..:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Bez ombre je to mnohem lepší!:) Mě osobně nejvíce baví randomi. Mohli by jste více fotit se svojí kámoškou (B.) Hrozně mě baví vaše fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělá fotka:) randomy můžeš udělat!

    OdpovědětVymazat
  5. Preco uz nemas ombre ? Mala si to strasne pekne,ale aj takto to mas super :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. nelíbí se mi to:)) ombre bylo lepší a ani ty konce nemáš pořádně obarvený a vypadá to jako kdybys měla vybledlý ombre už X let :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hah, alespoň nejsem jediná, přesně tak nevim co na sebe, na všechno tak nějak z vysoka seruuu :DD Nebaví mě nic

    OdpovědětVymazat
  8. Na tvém blogu jsem poprvé. BTW tvoje vlasy se mi strašně líbí!!:D

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!