S/S 2014 WISHLIST

Vrátit se na blog společně s wishlistem nebylo zrovna v mém plánu, ale na něčem musím blog znovu rozjet. Nechci nic slibovat, protože asi většina mých čtenářů ví, jak to se mnou a se sliby je, haha. Každopádně čím je tepleji, tím více se mi vrací chuť blogovat. Ale dost, ještě to všechno zakřiknu.
Tento wishlist jsem si dělala v dobu, kdy jsem si dala pauzu od blogu, takže už jsem si pár věcí stačila pořídit. No pár, jenom křivák. Jsem za něj strašně ráda. Už aby bylo tepleji!
A co máte ve svém wishlistu vy?

9 komentářů:

  1. Koženou bundu už také sháním a chtěla by jsem i takové podobné rifle :)

    OdpovědětVymazat
  2. můžu se zeptat, co to je ten křivák? :D

    OdpovědětVymazat
  3. mam ve wishlitu stejne jako ty krivak a nike roshe run :)

    OdpovědětVymazat
  4. rosheruny mám taky v plánu si pořídit, jsou výborný ! :) Přemýšlím na vínovýma

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna ten křivák je nejlepší. (y) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. krásny wishlist! na tie boty mám zálusk aj ja! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. Tie boty a šaty sú krásne! Super wishlist :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!