because black and white

A je tu další outfit. Kalhoty s křivákem nesundám ještě pár týdnů, takže mě omluvte, že jsem tak stereotypní. Jediné, co na tomto outfitu neznáte, je triko, které jsem si koupila, když jsem byla naposledy v Praze. Air Force už znáte z každého rohu a taška se tu objevuje už přes rok, haha. Měla bych si pořídit novou. Nevíte o nějakém krámu s pěknými taškami? 

11 komentářů:

  1. čierno biela kombinácia je super! pekný outfit <33

    OdpovědětVymazat
  2. Já si tašky převážně obstarávám v Zaře/Pull & Bear a nebo v Stradivariusu, protože odsud je má málokdo (aspoň u nás). Air force jsou prostě klasika, jedinečné i přesto, že je má téměř každý. Překvapivě ses tímhle outfitem trefila téměř přesně do mého gustu, takže skláním hlavu až k zemi, dobrá kombinace. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nesmrtelná klasika, v podobě křiváku a pohodlných tenisek, na lítání po městě ideální :)

    OdpovědětVymazat
  4. Si nádherná a maš strašne krásne vlasy ! :) Outfit ti pristane <3

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. s air forcami vyzera vsetko super !

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi strašně krásná!! Ta bunda i boty taky! :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!