high waisted jeans

S mým chvilkovým odchodem z blogu jsem si slíbila, že změním styl a taky jsem to dodržela. Boty na podpatku z Topshopu už jste viděli. Dále na můžete poprvé vidět high waisted black skinny jeans, do kterých jsem se zamilovala, stejně jako do crop topu. Všechno jsem doladila zlatými detaily a novou taškou. Jaký máte názor na high waisted jeans?

H&M top, bag, necklace, jacket Topshop boots, jeans

7 komentářů:

  1. High waisted jeans jsou jednoznačně mega! Topshop se poslední dobou jen lepší a lepší, jak si začínám všímat. Ty boty jsem ti vynachválila už minule, ale ani teď je nemůžu opomenout, jsou prostě dokonalé. A hlavně úžasně sedí ke kalhotám.

    OdpovědětVymazat
  2. přesně takové podobné outfity postuju na tumblru! :)

    OdpovědětVymazat
  3. high waisted jeans sú podľa mňa úplne super!

    OdpovědětVymazat
  4. nevím co mám chválit dřív! nádherné džíny a boty a jsi nádherná! :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Džíny s vysokým pasem jsou skvělé, mít postavu jako ty, taky je nosím :D. A buty jsou bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty džíny vypadají fakt dobře ale mě by asi neseděly nevím :/
    tobě sedí skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!