blogger tip: Fashion Junkie

Jednou z mých nejoblíbenějších večerních činností je projíždění blogů a tumblr. Je to už dávno, kdy jsem narazila na Amy, která mě svým stylem strašně zaujala. Jelikož má přesně ten styl, který se mi líbí nejvíce, patří mezi mé nejoblíbenější blogerky vůbec. Musím přiznat, že se jejími outfity dost inspiruji a kdybych si měla s někým vyměnit šatník, byla by to určitě Amy, haha!

Jaká je vaše nejoblíbenější zahraniční blogerka?
P.S.: Nezapomeňte, že do konce giveway zbývá už jen 5 dní a pokud nebude více jak 20 účastníků, ruší se. Tak neváhejte a zapojte se!!

7 komentářů:

  1. jé dekuju za inspiraci! je skvela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Má skvělý styl, já osobně mám taky hodně ráda Luannu Perez, http://www.le-happy.com/ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Není to sice úplně můj styl, ale některé outfity se mi vážně líbí. Je taková neobyčejná a zajímavá už jen sama o sobě, ten její styl už je jen velký bonus. :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je uplne bombova ako ty. Super blog :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!